21. joulukuuta 2018

Työssäoppimisviikot 8 & 9



Viimeinen työssäoppimisviikko pulkassa. 8 ja 9 viikko olivat hyvin samanlaisia ja "mitään uutta" ei tullut näiden viikkojen aikana vaan sain keskittyä omaan opittuun osaamiseen ja työskennellä itsenäisesti ja vastuulliisesti. Joulu on jo ovella ja huomaa  arkikaupassa, että ihmisiä on paljon liikkeellä jouluostoksia tehden. On mukava huomata, että osaan olla jo avuksi asiakkaille ja olen saanut palautetta heiltä hyvästä palvelusta, joka tietenkin lämmittää mieltä.

Työssäoppiminen Sokosella alkoi 9 viikkoa sitten ja mitään työkokemusta ei ollut, olen siis oppinut aivan kaiken mitä tälläisen tavaratalon visualistit tekevät. Olen todella tyytyväinen tähän työssäoppimispaikkaan ja näihin ihmisiin joiden kanssa olen saanut työskennellä. Olen saanut tehdä paljon erilaisia työtehtäviä, saanut vastuuta ja opin paljon uusia asioita visualistin työhön liittyen.

Viimeisillä viikoilla huomasin jo että työ alkoi tuntua luontevalta ja pystyin tekemään itsenäisiä päätöksiä töihi liittyen, eikä tarvinnut aina kysyä ohjaajan mielipidettä.Sain hyvää palautetta työskentelystäni ja olen kaikinpuolin tyytyväinen, voin suositella Turun Wiklundin Sokosta hyvillämielin työssäoppimispaikaksi. Tammikuussa alkaakin sitten koulu joka on myös mukava asia, innolla odotan Joululomaa, uuttavuotta ja uusia kujeita :)
Oikein mukavaa Joulua ja uutta vuotta!



Tässä vielä kuvia viikoilta 8 ja 9.


 teimme viherseinän luontaistuote puolen seinään


<3 Essi