7. marraskuuta 2019

Sykäys mun työhön tapahtuma

Sykäys mun työhön 2020 tapahtuman flyeri

Sykäys mun työhön tapahtuma 2020 

Pääsin suunnittelemaan Tammikuussa 2020 järjestettävää Sykäys mun työhön rekrytointi tapahtumaa.
Tapahtumassa on kyseessä Salon suurin nuorille suunnattu rekrytointitapahtuma, jonne odotamme saapuvan yli 1200 nuorta. Paikalle on kutsuttu mielenkiintoisia ja tunnettuja puhujia. Yrityksiin joihin olemme olleet yhteydessä on ilmainen rekrytointimahdollisuus ja oiva tilaisuus hankkia kesätyöntekijöitä. 

Yhteydenotot yrityksiin

Olemme olleet yhteydessä lukuisiin yrityksiin, jotta saamme mahdollisimman paljon yrityksiä mukaan tapahtumaan. Tavoitteenamme on saada suuri tapahtuma aikaiseksi ja tällöin tavoitteenamme on saada ainakin 40 yritystä paikalle.


Viestintäsuunnitelma

Olemme aikatauluttaneet milloin ja mitä infoamme osallistuville yrityksille ja puhujille. Tiedotus tapahtuu sähköpostilla ja Facebook tapahtuman sivuilla.
Marraskuun aikana pyrimme olemaan valmiita tapahtuman järjestelyissä. Tarkempi aikataulu näkyy tiimimme kalenterista, jonne lisäämme tarvittaessa lisää.

Sykäys mun työhön aikataulu

Tein ohjelmalle esitteen, joka jaetaan tapahtuman Facebook sivuilla ja sähköpostilla.

Sykäys mun työhön 2020 aikataulu


Sykäys mun työhön 2020 puhujien facebook päivityset


Miisa, tubettaja tulee pitämään puheenvuoron työnhausta.

Sykäys mun työhön 2020 Miisas facebook esittely

Viola Minerva, tulee kertomaan kokemuksistaan nuorena yrittäjänä.

Sykäys mun työhön 2020 Viola Minerva facebook esittely

Juho Nenonen, puhuu kokemuksistaan yrittäjyydestä.

Sykäys mun työhön 2020 Juho Nenonen facebook esittely


-Essi