28. marraskuuta 2019

Sykäys mun työhön | markkinointi

Sykäys mun työhön markkinointi suunnitelma

Tavoitteenamme on saada Salon seudun koulut, ja yritykset mukaan tapahtumaan. Tästä tapahtumasta on tulossa Salon seudun suurin rekrytointitapahtuma!



Digitaalinen markkinointi

Markkinointi tapahtuu Sykäys mun työhön facebooksivuilla, Salon ammattiopiston instagramissa ja Salo. fi sivuilla. Tänne päivitämme tapahtumasta lisätietoja pitkin viikkoja.

Sykäys mun työhön facebook sivut


Koulut

Markkinoimme tapahtumaa Salon seudun kouluille ylä-asteille, lukioille ja ammattikouluille.
On tärkeää saada mahdollisimman moni opiskelija lähtemään mukaan tähän tapahtumaan.
Yhteyttä on otettu Salon lukioon, Hermannin ylä-aste, Salon ammattiopistot, Halikon lukio ja Moision koulu. Näille kouluille on lähetetty kutsu tapahtumaan sähköisesti, lähetetty osallistumislinkki ja viety mainoksia ympäri kouluja.

Sykäys mun työhön erikokoisia mainoksia

Ulkomainonta

Otimme yhetyttä ulkomainontaan, jotta saataisiin mainoksia Salon kaduille. Suuren banderollin laitamme Salon seudun ammattiopiston aitaan Hyvoninkadulle. 


Kirjasto ja Voimala

Voimalaan ja kirjastoon veimme mainoksia. Voimala on yritys joka auttaa nuoria mm. työhaussa, joten tämä onkin oiva paikka mainostaa tapahtumaa. Voimala onkin mukana Sykäys mun työhön tapahtumassa. 


mainos Salon kirjastossa

-Essi